16 Temmuz 2012 Pazartesi

Jailbreak Nasıl Yapılır ?


Merhaba arkadaşlar. Bu yazımda jalibreak'ın nasıl yapıldığına dair sizi bilgilendireceğim.Bir önceki yazımda ise jalibreak'ın ne olduğunda bahsetmiştim.

 





1.adım: Son sürüm olan Absinthe 2.0.4 jailbreak uygulamasını aşağıdaki linklerden indirelim






2.adım: Absinthe uygulamasını çalıştıralım ve USB 'den bağlamış olduğumuz cihazımızı algılandıktan sonra "Jailbreak" butonuna tıklayalım.



3.adım: Cihazımız restore oluyormuş gibi bir görüntü verecek, cihazımıza hiç dokunmadan sabırla bekliyoruz


4. ve son adım: İşlem tamamlandığında Absinthe uygulaması jailbreak'in başarılı bir şekilde tamamlandığını belirtecek. Cydia adlı simge yi de cihazınızda gördükten sonra jailbreak işleminin sağlıklı bir şekilde tamamlandığından emin olabiriz. Artık cihazınızı bilgisayardan çıkarabilirsiniz
ve Jailbreak'ın keyfini çıkarmaya başlayabilirsiniz



Eğer her hangi bir sorun yaşarsanız yorum kısmına sorununuzu yazınız veya aaydemir99@hotmail.com email adresinden benimle iletişim kurabilirsiniz





Not:Eğer Cydia simgesi görülmüyorsa lütfen cihazı kapatıp açınız. Bu ugyulama ile şu anda jailbreak yapılabilen cihazlar iPad 3, iPad 2, iPhone 4S, iPhone 4, Apple TV 2 olarak belirtilmiştir.Ve cihazınızda en son sürüm olan 5.1.1 yüklü olmalıdır



Not 2: Eğer bir windows kullanıcısı iseniz yukarıdaki adımları yapmadan önce şunları yapmalısınız:Absinthe uygulamasına sağ tıklayın ve yönetici olarak çalıştırın.Sonra uygulama masaüstüne yeni bir klasör oluşturacak.Bu klasörün içinde yer alan absinthe-win-2.0.4.exe isimli dosyayı da yönetici olarak çalıştırınız. Sonrasında yukarıdaki adımlara geçebilirsiniz

Not3: yazımlarım kesinlikle kopyala yapıştır değildir emek vardır ve bu  blogumda yazdığım her yazı için geçerlidir hiç biri alıntı değildir lütfen yanlış yorumlar yapmayalım (blogum'dan yararlanan bir kullanıcı ile aramızda geçen problem nedeniyle böyle bir yazı yazdım) teşekkür ederim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder